Mode Unie en Creamoda organiseren dit jaar de eerste editie van de ‘Week van de Belgische mode’ (WVDBM) met als doel Belgische mode en merken in de kijker te zetten om ze breder bekend te maken bij de consument. Het is namelijk belangrijk om consumenten bewust te maken over de voordelen van het kopen van Belgische mode en van de troeven van het shoppen in een lokale modewinkel. Want lokaal shoppen = bijdragen aan de lokale gemeenschap!

Gedurende de hele week kan je jouw lokale troeven en Belgische merken in de kijker zetten en op die manier extra (nieuwe!) klanten naar je zaak trekken.

Mode Unie zorgt voor regionale en nationale mediaverspreiding, een website met Store Locator met deelnemende winkels, raamstickers en kant-en-klare Facebook en Instagram posts. Met een ruim aantal acties via social media tonen we het brede publiek waarom Belgische mode bij een lokale modezaak kopen een must is!

Voor deze eerste editie werken we samen met mode influencer Tiany Kiriloff. Zij is het gezicht van de week. Momenteel werken we volop aan (media)partnerships. Hierover binnenkort meer.
Als Mode Unie lid neem je gratis deel!
Niet-leden betalen voor dit pakket 150 euro (excl. btw).

Mode Unie lid worden en gratis deelnemen aan de eerste Week van de Belgische mode? Dat kan! Meer informatie over deze actie en het lidmaatschap via info@modeunie.be of bij Aurélie Camps – 02/21 22 622

Wat mag u verwachten?

  • Een reeks kant-en-klare Facebook posts die je makkelijk kan gebruiken tijdens de weken voor en tijdens de Week van de Belgische mode
  • Mooie raamsticker zodat de actie duidelijk zichtbaar is
  • Vermelding in de Store Locator op www.weekvandebelgischemode.be. Zo kunnen consumenten je winkel makkelijk online vinden.
  • Daarnaast kan je gedurende de WVDBM jouw klanten in de watten leggen met een exclusieve, duurzame shopping bag met daarop een illustratie van een Belgische cartoonist.

Volg hier de #WVDBM Facebook pagina
Volg hier #WVDBM Instagram pagina
Samen sterk voor de zelfstandige modesector!