Het zijn niet alleen zwarte dagen voor moderetailers die voor de tweede keer verplicht hun deuren moeten sluiten, het zijn bijzonder moeilijke dagen voor ieder van ons. Winkels en horeca zijn gesloten, we kunnen geen cultuur meer meepikken en de dagen worden korter en donkerder. Maar hoe moeilijk ook: we moeten en komen hier met z’n allen samen door! En daar werkt sectorfederatie Mode Unie graag aan mee.

Naast het volgen van de maatregelen om dit virus zo snel mogelijk onder controle te krijgen, moeten we er ook collectief de moed in houden en voor onszelf zorgen. Daarom lanceert Mode Unie de ‘Kleed je op in je kot!’ campagne. Er hangt immers zoveel moois in onze kleerkast en modewinkels hebben een schitterende winter- en eindejaarscollectie die je ook vanuit je kot kan bestellen: waarom zouden we dan in onze jogging thuiswerken en rondlopen?!

Laat ons met z’n allen trots zijn op….onszelf! Omdat we met veel maatregelen rekening moeten houden, omdat ons sociaal leven beperkt wordt, omdat de keuze voor activiteiten gevoelig teruggeschroefd is en omdat we ondanks alles toch volhouden.

Trots zijn betekent ook de best mogelijke versie van onszelf neerzetten: voor onze bubbel, maar vooral ook voor onszelf. En wat doet beter voelen dan een mooie outfit op een druilerige winterdag? Daarom: Kleed je op in je kot en toon dat aan de buitenwereld!

In een online campagne met onderstaande visuals zet Mode Unie de consument aan om zich op te kleden in hun kot. Voor Zoom-meetings, voor leuke herfstwandelingen, voor afstand-babbels vanuit de voortuin,… er zijn gelegenheden genoeg.

Klik op de verschillende visuals om ze te downloaden