Beste modehandelaar,

Hoewel vorige week beslist werd dat de solden twee weken verlengd worden, polsen we graag naar het resultaat van soldenmaand januari. Op deze manier kunnen we de vergelijking maken met vorig jaar en kunnen we hier mee aan de slag in ons lobbywerk om aan te tonen hoe moeilijk de modesector het nog steeds heeft.

Na een negatief voorjaar en najaar vallen nu ook de solden bij heel wat modehandelaars tegen. Met de huidige maatregel van het individueel shoppen en zonder verder perspectief zal het moeilijk blijven om consumenten warm te maken om mode items te shoppen. Dit willen we met deze enquête dan ook aantonen bij beleidsmakers. Op die manier kunnen we aandringen op bubbelshoppen en op extra steunmaatregelen.

Midden februari volgt nog een laatste soldenenquête. Enerzijds om te kijken of die twee extra soldenweken extra verkoop opgeleverd hebben, anderzijds om met de cijfers opnieuw een opening te creëren om met de modesector in de pers en op de tafel van beleidsmakers te komen.

Alvast bedankt om ons lobbywerk mee te ondersteunen door het invullen van de enquête!

Samen sterk – ook wat betreft het bundelen van de cijfers voor onze dossiers!

VUL HIER DE MODE UNIE POST-SOLDENENQUÊTE IN