Als modewinkelier bezit je een schat aan data via je klant- en verkoopgegevens. Maar gebruik je deze data ook om je verkoop te boosten en klanten naar je winkel te trekken?

Via deze workshop toont Ivo Mertens van Guer Retail je een aantal technieken die toelaten om deze gegevens te gebruiken om zo je klanten op een individuele manier te benaderen. Op die manier kan je het rendement op marketingcampagnes verbeteren en ook de keuzes over toekomstige collecties optimaliseren. De allergrootste bedrijven en platformen in de modesector gebruiken dit soort technieken al een hele tijd, Guer Retail wil deze aanpak via een workshop ook toegankelijk maken voor middelgrote spelers in de sector.

Tijdens het webinar krijg je een antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe kan data-analyse aangewend worden om sterker en sneller te groeien als modezaak?
  • Op welke punten in een modeseizoen zijn analyses cruciaal om de juiste beslissingen te nemen?
  • Wat zijn de meest gebruikte en krachtigste technieken om klanten een betere en meer persoonlijke service te bieden?
  • Welke items in je collectie worden hot? En welke not? 
  • Hoe kan je de trends voor de volgende seizoenen inschatten en voorspellen?

Wanneer: Dinsdag 14 september 2021 – 19.30u – 21u

Waar? Via webinar – de link ontvang je twee dagen voor de workshop

Deelnameprijs? Leden nemen gratis deel – niet leden betalen 50 euro

Schrijf hier in voor dit webinar!