Mode Unie stelde samen met interieur design studio Ad Random een traject samen waarin jij als modewinkelier een algemeen beeld krijgt van de huidige trends in winkelinterieur, gecombineerd met een persoonlijke begeleiding ter plaatse in jouw winkel.

Bedoeling is om je winkelinterieur klaar te stomen voor de toekomst door in eerste instantie te kijken naar laagdrempelige en snel te implementeren quick wins die je omzet en bezoekersaantallen verhogen. Het uitgangspunt is: we moeten niet zomaar investeren in experience ‘voor de experience’.

Waar werken we op in dit traject?
1. Algemene inzichten geven in het hedendaagse retail landschap
2. Quick wins aanpassingen in je winkel
3. Omnichannel vanuit het winkelperspectief 
4. Persoonlijk een-op-een advies in jouw winkel 
5. Aanpak van de basis om je winkel retail proof maken

Praktisch
Inhoud:
1. Intake document om jouw situatie te schetsen
2. Groepssessie 1 (avond): fysieke relevantie van retail met digitaal als verlengstuk
3. Individueel plaatsbezoek van een halve dag in jouw winkel door Ad Random
4. Opvolging van plaatsbezoek door Ad Random
5. Groepssessie 2 (avond): bespreken en aftoetsen quick wins na plaatsbezoeken

Start: eind april 2023

Einde: midden juni 2023

Investering: 1.100 euro per persoon (ex.btw). Dit traject heeft een waarde van 2.125 euro, maar door de steun van VLAIO kan het voor 1.100 euro aangeboden worden.

Inschrijven: info@modeunie.be (plaatsen zijn beperkt)



Interieur design studio
We create narrative spaces.

/We/

Ad Random wordt geleid door Guillaume Van Moerkercke, maar voor elk project bundelen ze hun teamkrachten: creativiteit, strategisch denken en technische knowhow. Dit doen ze met creatieve interieur ontwerpers, grafische vormgevers en strategen.

/Create/

Ze begeleiden winkels en merken van concept over ontwerp naar uitvoering in een proces van drie fasen. Elk project dat ze aannemen, is een leeg canvas voor ons om samen met jullie te verkennen, te experimenteren, samen te werken en te evolueren.

/Narrative/

Zij ontwerpen de ruimte om jouw verhaal te vertellen. Jouw verhaal is hun uitgangspunt. Omdat dit het startpunt is van waaruit mensen jouw merk ontdekken.

/Spaces/

Ze ontwerpen fysieke ruimtes die winkels en merken helpen interesse en opwinding op te wekken. Ze combineren design en technologie om onverwachte herinneringen te creëren.https://www.ad-random.be/