De retailscene in Singapore bruist. Tel een strategische locatie, een kosmopolitische cultuur, koopkrachtige bevolking & toeristen bij elkaar op en je krijgt het perfecte klimaat voor innovatieve winkelervaringen en concepten. Orchard road en Marina bay sands bieden grootsheid, flagships en luxe, terwijl Haji lane en Tiong Bahru net kleine, hippe opkomende retailconcepten tonen vaak gedreven door lokale ondernemers.
Ook qua hospitality belooft dit een boeiende trip te worden: street food, food markets en vernieuwende concepten tussen vrije tijd en retail maken dat deze plek talrijke bijzondere hippe plekken te ontdekken heeft.
De begeleiding van deze inspiratiereis wordt verzorgd door Wave of Engagement. Dit retail adviesbureau van Tim Gielen bundelt de krachten met retail expert Daan Merckx.
PRAKTISCH
- 18 – 24 februari 2024
- 4.990 euro per persoon (ex.btw)
Dit traject heeft een waarde van meer dan 5.800 euro, maar door de steun van VLAIO kunnen we het jou voor 4.990 euro aanbieden. - Inbegrepen: Vliegticket retour Amsterdam – Singapore met KLM, transfer retour Brussel – Amsterdam, 4 hotelovernachtingen met ontbijt, 5 diners, 3 lunches, transfers ter plaatse, begeleiding
- Ontdek hier de timing van de tour
INSCHRIJVEN
We werken volgens het principe ‘First come, first served’. Wees dus snel want plaatsen zijn beperkt tot 15 deelnemende retailers. Inschrijven kan via info@modeunie.be
