In dit begeleidingstraject gaan we aan de slag met het DNA van jouw modewinkel. DNA is een term die veel ladingen dekt. In vier avonden bouwen we jouw unieke store ID op en zoeken uit wie je bent, waar je winkel voor staat en hoe je dit naar (potentiële) klanten in de markt zet. Het zoeken naar je (winkel) DNA is een proces, en processen vragen tijd, emotie en doorzetting. Je leert tijdens dit traject dus niet enkel je ID kennen maar ook jezelf. Juiste communicatie is essentieel om directe en geloofwaardige impact te maken. We plaatsen alles op 1 lijn: zowel online via social media als offline in jouw winkel. Communicatie gebeurt via verschillende kanalen, sociale media kleurt ons leven. Het wordt steeds belangrijker om via video, beeld en tekst gericht te communiceren. Wat maakt een winkel ID zo fascinerend? Hoe bouw je een geloofwaardige identiteit uit die impact genereert bij je doelgroep van consumenten? Samen creëren en onderzoeken we jouw specifieke ‘identity-content-communication’ zodat je hier na het traject verder mee aan de slag kan. We gaan dieper in op personal branding : ‘Building a personal brand isn’t about you, your product or your service.’ Consequent, authentiek en consistent zijn hierbij de sleutelwaarden. Maar wat zijn jouw waarden? Hoe doorleefd zijn deze? En kan je dat volhouden en uitstralen naar je klanten? Door het opbouwen van je persoonlijk (winkel) DNA en je personal branding zal dit traject je helpen om je winkel met de juiste uitstraling en communicatie in de markt te zetten. Daardoor creëer je vertrouwen, wat op zijn beurt zal leiden tot een stijgende verkoop in de winkel & online. Vanessa Beniers, oprichter en zaakvoerder van Belgisch merk FAM The Label, zal je door dit traject gidsen en begeleiden. Het traject bestaat uit: Sessie 1 (7/11/2023): Store ID today – building a valuable foundatio Sessie 2 (14/11/2023): Your store DNA for the future Sessie 3 (21/11/2023): Personal branding & how to make impact Sessie 4 (28/11/2023): Social media strategy – tone-of-voice Praktisch Dit traject vraagt een investering van 890 euro (excl. btw) per persoon. De sessies worden (geografisch) centraal in Vlaanderen georganiseerd. Inschrijven doe je via info@modeunie.be Schrijf je nu hier in |