IS ER NOG TOEKOMST VOOR DE FYSIEKE WINKEL IN EEN DIGITALE WERELD? ABSOLUUT!

Voor de merken en retailers die zich durven onderscheiden en weten aan te passen aan het consumentengedrag van morgen liggen de kansen voor het grijpen. Ook vandaag al, als je weet waar je moet kijken. In deze keynote leert Tim je de mechanismen achter veranderend consumentengedrag begrijpen en neemt hij je mee langs ‘s werelds meest inspirerende voorbeelden van retailers en merken groot en klein, die de rol van de fysieke winkel, met succes, een nieuwe invulling geven.

 

Programma

19.30u        Ontvangst

20.00u        Welkomstwoord

20.10u        Tim Gielen

21.10u        Afsluitend woord

21.15u        Netwerkreceptie

22.30u        Einde

 

Schrijf je hier in!

 

Praktisch

Dinsdag 23 januari 2024
De Koolputten
Koolputten 2
9250 Waasmunster

Deelname
Leden: gratis
Niet-leden: 75 euro (ex.btw pp)

 

Tim Gielen is op missie om een positieve impact te maken op de toekomst van de fysieke winkel. Na 10 jaar op de winkelvloer en 5 jaar op het hoofdkantoor is Tim Gielen ondertussen 5 jaar in de weer met het bedenken en ontwerpen van innovatieve winkel & technologie concepten met zijn design studio Wave of Engagement en het delen van de kennis die hij onderweg opdoet.

The future is ours

 

contacteer Mode Unie via 02 21 22 622 of info@modeunie.be