Binnen een maand trekken we de Week van de Belgische mode op gang! De tote bags en pralines zijn besteld, de raamstickers zijn gedrukt, onze perscontacten zijn aangeschreven en de Zussen Coorevits plannen heel wat communicatie via hun kanalen. We geven er weer een lap op!
Op Facebook en Instagram zetten we de actie breed in de kijker en nemen we ook jouw verhalen graag mee. Tag ons op Instagram via @weekvdbemode en we reposten je verhaal zodat je een groter bereik haalt.
Op Facebook en in Billie lanceren we tijdens de Week een consumentenwedstrijd waar een pak Belgische modeprijzen te winnen zijn. Op die manier kunnen we de actie breed in de kijker zetten en worden consumenten geënthousiasmeerd om ook bij de deelnemende winkels een kijkje te komen nemen tijdens de actieweek.
Ook jij kan meesurfen op het succes van onze actie en hierbij de Week én jouw Belgische merken in de kijker zetten. Als deelnemer krijg je begin oktober het promotiepakket toegestuurd, nemen we je mee op de store locator en kan je verwijzen naar de brede mediacampagne bij je klanten. Hoe meer moderetailers hun schouder zetten onder de actie, hoe meer bereik we halen, neem de actie dus zeker mee op social media! Alle visuals voor de actie kan je downloaden via www.wvdbm.be/marketing.
Organiseer je een leuke actie in je winkel, verwittig dan zeker ook de regionale pers hierover!
Praktisch
Het promopakket wordt de laatste week van september verstuurd, heb je op 5 oktober nog geen pakket ontvangen, geef ons een seintje via info@modeunie.be
Meer info? Dat kan via info@modeunie.be of via 02/21 22 622.