Skip to main content
Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Inspiratietour Berlijn – modewinkels

25 november - 27 november

Welkom in de stad die zich met geen enkele andere stad in Europa laat vergelijken. Een metropool die zich met een waanzinnige veerkracht los weet te schudden van de diepste trauma’s uit haar verleden.

De Berlijnse spirit is vrijgevochten en ondernemend. Net die spirit trekt de meest creatieve ondernemers, kunstenaars en merken aan die deel willen uitmaken van de voortdurende vooruitgang en ontwikkeling van deze stad. Deze creatievelingen komen uit alle hoeken van de wereld en uit alle diverse economische lagen. De ideale bakermat dus voor vernieuwende, innovatieve en creatieve retail en hospitality concepten. Van low budget tot en met extreem high end, maar altijd met een randje. Welkom in de ideale stad voor een retail inspiratietour.

Retail experts Tim Gielen en Daan Merckx nemen ons per metro, taxi, te voet én met de fiets mee op sleeptouw doorheen deze fantastische stad!

PRAKTISCH

  • 25 – 27 november 2024: mode – nog slechts twee plaatsen!
  • 2.290 euro per persoon (ex.btw)
    Dit traject heeft een waarde van meer dan 2.700 euro, maar door de steun van VLAIO kunnen we het jou voor 2.290 euro aanbieden.
  • Inbegrepen:
    • Retourticket Zaventem – Berlijn
    • 2 overnachtingen in 25hours hotel inclusief ontbijt
    • 3 lunches in de tofste lunch hotspots inclusief frisdranken
    • 2 diners in bijzondere hospitality concepten, inclusief aperitief en frisdranken
    • Koffie, fris & versnaperingen onderweg
    • Luchthaventransfers Berlijn, metro en fietsverhuur.
    • Inkom bezienswaardigheden
    • 3 dagen begeleiding en ontvangsten met unieke verhalen
      Niet inbegrepen; alcoholische dranken tijdens de maaltijd.

INSCHRIJVEN
Via info@modeunie.be!

TIM GIELEN
Retail ondernemers verbinden en inspireren met de kracht van verhalen.
Geboren storyteller, retail fanaat, #teamretail podcast host en bedenker van vernieuwende retail en hospitality belevingsconcepten.

Tim gelooft als geen ander in een positieve toekomst voor de fysieke winkel én neemt je vol passie mee in de verhalen achter de meest bijzondere concepten.

Voor Tim de merk- en interieurontwerp studio Wave of Engagement oprichtte was hij 16 jaar actief in retail; 10 jaar op de winkelvloer, 3 jaar op het hoofdkantoor in aankoop & e-commerce en 3 jaar als bedenker van digitale belevingsconcepten voor fysieke winkels.

DAAN MERCKX
Retail ondernemers en steden en gemeenten inspireren en adviseren om lokaal meer impact te maken.
Een geboren planner, retail fanaat, verbinder van ondernemers en organisator van retail inspiratieratiereizen over heel de wereld. Daan houdt ervan retailers internationaal te inspireren om hen vervolgens te helpen nadenken wat ze daar nu lokaal mee kunnen. Als zelfstandig centrummanager helpt hij steden en gemeenten visies te ontwikkelen rond een beter retailbeleid en bouwt hij bruggen tussen ondernemers en besturen.

Gegevens

Begin:
25 november
Einde:
27 november