Leer hoe je op doeltreffende wijze verschillende leeftijdsgroepen kan aanspreken. Duik in de eigenschappen, consumentengedrag en communicatiekanalen van elke generatie.
Hoe generatieverschillen omzetten in een succesverhaal in jouw zaak
In deze keynote leer je hoe je de kracht van generatieverschillen kunt benutten om zowel je personeel als je klanten beter te begrijpen en aan te trekken. We bespreken de kenmerken en voorkeuren van alle generaties, van de Stille Generatie tot Generatie Aplha, en ontdekken waar zij waarde aan hechten in hun werk en als consument. Met praktische voorbeelden en toepasbare tips leer je hoe je je communicatie kunt afstemmen op de verschillende behoeften, zowel intern op de werkvloer als extern richting je klanten. Dit helpt jou om jouw zaak sterker, persoonlijker en toekomstbestendig te maken.
Wat ga je leren?
Na deze workshop:
Liesbeth Cornelis
Ondernemerschap werd Liesbeth met de paplepel meegegeven. Liesbeth groeide op tussen de jaarrekeningen en zelfstandigen, namelijk in het boekhoudkantoor van haar vader. Na haar studies TEW was er dan ook geen ontkomen aan, zelfstandig worden! Ondertussen hielp ze al tal van zelfstandigen in één op één begeleidingen. Al lachend wordt ze al eens ‘de vrouwelijke Kamal’ genoemd. De laatste jaren raakte ze gebeten door Trends en de verschillende generaties.
Locatie: Van der Valk Beveren, Gentseweg 280, 9120 Beveren
19.00u ontvangst met broodjes
19.30u Workshop
21.30u Einde
Inschrijven: https://forms.gle/Zu1ss3QfijaaLGf86
Mode Unie en Fedelin leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 75 euro (ex.btw). Bij niet opdagen zonder verwittigen 24 uur voor het event, zijn we genoodzaakt 75 euro + btw aan te rekenen als no-show fee.