De Week van de Belgische mode is een initiatief van Mode Unie, de federatie voor de zelfstandige modedetailhandel, en Creamoda, de Belgische modefederatie voor merken en producenten. Met maar liefst 100 Belgische merken en 1.000 deelnemende modewinkels maken we de Belg weer trots op onze eigen Belgische mode. Na Roeselare, Leuven en Gent pakt gaststad Hasselt dit jaar breed uit met een grote campagne om hun lokale modewinkeliers in de kijker te zetten én om consumenten naar de stad te trekken. Ook jouw stad of gemeente kan dat doen!
Vanuit Week van de Belgische mode bieden we jou de opportuniteit om lokale modewinkels in jouw stad of gemeente in de verf te zetten. Dit zowel via jullie eigen online en offline communicatie, naar modewinkels toe en via het delen van de communicatie die we vanuit Mode Unie voor de WVDBM aanreiken.
Dit jaar zijn ‘Limburgse Zes‘ als collectief de trotse ambassadeurs van de Week van de Belgische mode. Samen vormen zij de nieuwe generatie van mode ondernemers die de veelbelovende toekomst van de Belgische mode markeren en de drijvende kracht zijn achter de zesde campagne van de Week van de Belgische mode. Deze ‘changemakers’ drukken door één voor één hun unieke stempel op het Belgische modelandschap. Hun innovatieve aanpak en groot bereik bieden dan ook een platform om de creativiteit en vakmanschap van eigen bodem maximaal in de kijker te zetten van 12 tot 19 oktober.
Hou de WvdBM Facebook pagina en onze Instagram pagina in de gaten voor de laatste informatie over de campagne!
Interesse om in de toekomst gaststad te worden? Geef dan vrijblijvend een seintje op info@modeunie.be